• Range Rover

    Range Rover

    Връхна точка в изтънчената проходимост

  • Range Rover Sport

    Range Rover Sport

    Най-пъргавият и динамичен Land Rover

  • НОВИЯ RANGE ROVER Velar

    НОВИЯ RANGE ROVER Velar

    НАШИЯТ НАЙ-ЕЛЕГАНТЕН И ПРОХОДИМ СРЕДНОРАЗМЕРЕН SUV

  • Range Rover Evoque

    Range Rover Evoque

    С ярка индивидуалност, истински Range Rover в компактна форма

  • ИЗЦЯЛО НОВИЯТ DISCOVERY

    ИЗЦЯЛО НОВИЯТ DISCOVERY

    Най-функционалният SUV

  • Новият Discovery Sport

    Новият Discovery Sport

    Приключенският и пъргав компактен SUV

  • DEFENDER

    DEFENDER

    Въплъщение на здравина, солидност, сила и най-важното – проходимост

  • Special vehical operations

    Special vehical operations

Проходимост

Отвори всички
Затвори всички
  • АСИСТЕНТ ЗА ПОТЕГЛЯНЕ ПО НАКЛОН
    За да подпомогне водача при потегляне по наклон, Асистентът задържа спирачното усилие достатъчно дълго, така че кракът на водача да се премести от педала на спирачката върху педала на газта. Това предотвратява движението на автомобила и облекчава водача. Асистентът за потегляне по наклон се активира автоматично, няма нужда да бъде избиран.
  • ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL (ATPC)

    Работеща при много ниски скорости между 1,8 км/ч и 30 км/ч, системата All Terrain Progress Control (ATPC) помага на водача да поддържа постоянна скорост в трудни условия и така да се концентрира върху кормилното управление и да открива път през препятствията. Тя също така позволява плавно потегляне на автомобила дори по настилки със слабо триене като лед, сняг или мокра трева.

  • КОНТРОЛ ПРИ СПУСКАНЕ ПО НАКЛОН (HDC)

    Патентованата система Контрол при спускане по наклон (HDC) на Land Rover е стандартно оборудване за всички автомобили Land Rover със задвижване на 4-те колела (4WD). Тя подпомага водача с контролирани спускания по трудни склонове, като поддържа постоянна скорост и прилага спирачно усилие на всяко колело поотделно. Системата работи автоматично за забавяне на автомобила и поддържане на скоростта, съответстваща на избраната предавка и позицията на педала на газта.

  • АСИСТЕНТ ЗА СТАБИЛНОСТ НА РЕМАРКЕТО (TSA)

    Функцията Асистент за стабилност на ремаркето (TSA) следи сензорите за стабилност на автомобила за неизправности, причинени от небалансирано ремарке. Системата прилага индивидуално спирачно усилие, за да коригира потенциално опасна ситуация.

  • ПОСТЕПЕННО ОТПУСКАНЕ НА СПИРАЧКИТЕ ПО НАКЛОН (GRC)

    Функцията Постепенно отпускане на спирачките по наклон (GRC) постепенно освобождава спирачките, когато автомобилът тръгва по наклон, за максимален контрол. Системата работи при движение напред и назад.

  • КОНТРОЛ НА ПОСТЕПЕННОТО УСКОРЯВАНЕ (GАC)

    Функцията Контрол на постепенното ускоряване е разработена, за да намали усещането за рязко ускорение, когато автомобилът започне да се движи по наклон. Като въздейства на спирачната система, функцията забавя автомобила до контролирана скорост, когато той се спуска по наклон в посоката, която е задал водачът. Тази функция помага за редуциране на усещането за увеличена скорост, за да усещате по-голяма сигурност при спускане по наклон.

  • TERRAIN RESPONSE

    Terrain Response е система, разработена от Land Rover, която активира оптималните настройки на автомобила ви за всякакви условия на шофиране на базата на информация, предоставена от водача. Тя оптимизира системите на двигателя, трансмисията, диференциалите и шасито на автомобила, за да увеличи максимално задвижването, комфорта и сцеплението, независимо от терена. Просто изберете режима, който отговаря на условията: Стандартен, Трева/Чакъл/Сняг, Кал/Коловози и Пясък. Автомобилът винаги предоставя уверено и сигурно шофиране.

  • TERRAIN RESPONSE 2

    Следейки множество сензори в автомобила, системата Terrain Response 2 автоматично адаптира различни настройки на автомобила спрямо преобладаващите условия за постигане на възможно най-добри настройки на окачването, силовия агрегат и контрола на подхлъзването. Системата Terrain Response 2 надгражда оригиналната система Terrain Response, като намалява натоварването за водача и се грижи автомобилът винаги да е с най-подходящите настройки за съответните условия на терена. Водачът може да избере и различни настройки, ако желае.

  • Задвижване на 4-те колела (4WD)

    Land Rover използва 4x4 системи с непрекъснато действие, които осигуряват на колелата най-добрия въртящ момент с най-добро сцепление. 4x4 системите на Land Rover осигуряват оптимална динамика, както на пътя, така и офроуд, независимо от терена или условията.

  • ПРЕДАВАТЕЛНА КУТИЯ С ДВУСКОРОСТНА РАЗДАТКА С ПОНИЖАВАЩИ ПРЕДАВКИ И ЦЕНТРАЛЕН eDIFF

    Двускоростна раздатъчна кутия с постоянно задвижване на четирите колела и разпределяне на въртящия момент 50:50. Електронно управляем многодисков съединител в централния диференциал разпределя въртящия момент между предната и задната ос; при екстремални условия въртящият момент може да бъде предаден до 100 процента към едината или другата ос, а електронната система за контрол на сцеплението допринася за още по-големи възможности. Раздатъчната кутия предлага избираеми ниски и високи предавки, с увеличаване възможността за придвижване при скорост до 60 км/ч. Съотношението на понижаване на предавките е 2.93:1, което осигурява изключително ниска скорост на изкачване или спускане за оф-роуд терен или за теглене на тежки ремаркета.

  • ЕДНОСТЕПЕННА РАЗДАТЪЧНА КУТИЯ С ЦЕНТРАЛЕН ТОРСЕН ДИФЕРЕНЦИАЛ

    Механично управлявана едностепенна раздатъчната кутия с централен Торсен диференциал. С 18 кг по-лека от двустепенната раздатъчната кутия, едностепенната предлага динамика с разпределение на въртящия момент между предната и задната ос в съотношение 42/58 процента, което може да варира до съотношение 78/22 процента, когато условията го позволяват.

  • СЕНЗОРИ ЗА ГАЗЕНЕ

    Предавайки информацията от сензорите в страничните огледала, функцията Wade Sensing™ информира водача за дълбочината на водата с визуална картина на сензорния екран и звуков сигнал, който се усилва с увеличаването на дълбочината. Водачът може да види настоящата дълбочина на водата, както и максималната безопасна дълбочина, до която може да навлезе автомобила; това е особено ценно при намалена видимост или при шофиране нощем.

  • СТАРТИРАНЕ ПРИ НИСКО СЦЕПЛЕНИЕ

    Функцията Стартиране при ниско сцепление автоматично оптимизира автомобила за плавно потегляне върху повърхности с ниско сцепление като мокра трева, лед или сняг. Функцията се активира от сензорния екран на автомобила и променя подаването на газ така, че да постигне постоянен въртящ момент от двигателя. Това позволява на водача да достигне максималното налично сцепление и да намали увреждането на повърхността чрез прецизно подаване на въртящ момент към колелата.

Динамика

Отвори всички
Затвори всички
  • ДИНАМИЧЕН КОНТРОЛ НА СТАБИЛНОСТТА (DSC)
    Системата за динамичен контрол на стабилността (DSC) следи сензорите в колелата на автомобила по всяко време и помага на водача да възвърне нормалното състояние на автомобила в случай на недостатъчно сцепление или стабилност. Системата за динамичен контрол на стабилността прилага спирачно усилие на всяко колело и регулира двигателната мощност за максимална безопасност и контрол.
  • ДИНАМИЧНИ РЕАКЦИИ

    Системата Динамични реакции следи наклона на каросерията, който се получава при шофиране по неравен път. Тази функция също така е проектирана да намалява значително накланянето на каросерията при завиване. Системата Динамични реакции трансформира управлението на автомобила и комфорта на пътниците. Ако системата засече офроуд условия, контролният модул адаптира ефекта на анти-рол бара, което позволява по-голямо изместване на колелата, увеличавайки контактната повърхност между гумите и терена, като така се повишават офроуд проходимостта и сцеплението.

  • АДАПТИВНА ДИНАМИКА

    Системата Адаптивна динамика следи движенията на автомобила 500 пъти в секунда, като реагира почти мигновено, за да предостави по-голям контрол и да намали наклона на каросерията, осигурявайки стабилна возия. Адаптивната динамика е комбинация от интелигентни сензори и амортисьори с променлива твърдост. Функцията предоставя оптимален баланс между комфортна возия и контрол на стабилността. Системата дори засича офроуд условия и оптимизира амортисьорите в съответствие с тях за още по-изтънчено изживяване зад волана.

  • MAGNERIDE

    MagneRide™ следи движенията на автомобила 500 пъти в секунда, като реагира почти мигновено, за да предостави по-голям контрол и да намали наклона на каросерията, осигурявайки стабилна возия. MagneRide™ е комбинация от интелигентни сензори и амортисьори с променлива твърдост, съдържащи магнитни частици. Функцията предоставя оптимален баланс между комфортна возия и контрол на стабилността. Системата дори засича офроуд условия и оптимизира амортисьорите в съответствие с тях за още по-изтънчено изживяване зад волана.

  • ЕФЕКТИВНО ЗАДВИЖВАНЕ

    Интелигентна система за задвижване на 4-те колела с непрекъснато действие осигурява изключителна динамика и сцепление върху всякакви повърхности и постоянно регулира разпределението на въртящия момент между предната и задната ос. Системата се управлява електронно и реагира на приплъзването на гумите и на командите на водача много по-бързо от механична връзка. Това осигурява отлична офроуд проходимост заедно с подобрена пъргавина на пътя.

  • АКТИВНО ЗАДВИЖВАНЕ

    Революционна технология на задвижване при поискване, системата Активно задвижване може интелигентно да превключва между задвижване на 2-те колела и задвижване на 4-те колела в зависимост от условията, като съчетава спестяващите гориво характеристики на задвижването на 2-те колела и проходимостта на всякакъв терен на задвижването на 4-те колела. Задвижването на 4-те колела е активно постоянно, за да осигурява допълнително сцепление при потегляне от място, но амбреаж напълно изключва това задвижване, когато не е необходимо. Ако системата засече приплъзване на гумите или по-динамичен стил на шофиране, отново се активира задвижването на 4-те колела в рамките на 350 милисекунди. Два електронно управлявани амбреажа, разположени от двете страни на задния диференциал, разпределят въртящия момент към колелото с най-добро сцепление. Това подобрява пъргавината на пътя, а задната ос може да бъде „заключена“ напълно за максимално сцепление при много хлъзгава настилка. Преминаването на системата Активно задвижване от задвижване на 2-те до задвижване на 4-те колела е плавно, но водачите могат да следят работата на системата на специален 4x4i екран на сензорния дисплей.

  • АКТИВЕН ЗАДЕН БЛОКИРАЩ ДИФЕРЕНЦИАЛ

    Следейки характеристиките на автомобила и терена, Активният заден блокиращ диференциал може да се регулира постоянно чрез компютърно управляван механизъм, монтиран на диференциала, който гарантира, че мощността се предава на колелата с най-добро сцепление. Това осигурява по-добра стабилност при завиване на пътя и подобрено сцепление, с ограничено приплъзване на гумите при офроуд шофиране.

  • ВЕКТОРНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ (DIFF)

    Системата за векторно разпределение на въртящия момент в комбинация с Динамичния активен заден блокиращ диференциал осигурява откликващо, контролирано завиване и управление дори при най-тесните завои. Електронният диференциал и спирачната система на автомобила постоянно балансират разпределението на въртящия момент на двигателя между четирите колела при завиване. Системата е активна и в офроуд условия, като използва съответните настройки на Terrain Response. Тя може да е много ефективна при условия като песъчлив терен, където помага на автомобила да завие и да избегне прекаленото недозавиване.

  • ВЕКТОРНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ ПРИ СПИРАНЕ

    Тази система увеличава пъргавината и стабилността на автомобила в завой. Тя постоянно следи и балансира разпределението на въртящия момент между всички колела, за да подобри сцеплението и кормилното управление, независимо дали шофирате офроуд или върху пътна настилка. Системата може също да увеличи скоростта на въртене и да намали недозавиването чрез прилагане на спирачен натиск върху вътрешното задно колело и подаване на повече въртящ момент към външното колело, като по този начин увеличава стабилността.

  • ТЕЧНОСТ ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ОТРАБОТЕНИ ГАЗОВЕ (DEF)

    DEF, известна още като AdBlue®, AUS 32 и ARLA 32, е нетоксична, незапалима течност без цвят и мирис. Съхранявана в специален резервоар в автомобила ви, DEF се инжектира в изпускателната система, за да пречиства отработените газове. Научете повече за Adblue®

  • ВОЛАН С ЕЛЕКТРИЧЕСКО СЕРВОУСИЛВАНЕ (EPAS)

    Електрическото сервоусилване на волана (EPAS) осигурява изключителна обратна връзка, контрол и незабавно електрическо подпомагане. Активира се при необходимост - пести енергия за моментите, в които наистина ви е необходимо, а освен това пести и гориво. Позволявайки на сложно компютърно управление да адаптира нивото на подпомагане, EPAS ви осигурява добър контрол при висока скорост и цялостна помощ при бавно маневриране.

  • КОНТРОЛ НА СПИРАЧНИЯ МОМЕНТ НА ДВИГАТЕЛЯ (EDC)

    Функцията EDC понижава риска от блокиране на колелата, причинено от силен спирачен момент на двигателя при хлъзгава пътна настилка. Тя действа, като за кратко увеличава въртящия момент, подаван към колелата, според необходимостта.

  • РЕЖИМ ECO

    Когато е активирана, тази стандартна функция приоритизира най-икономичните настройки на автомобила, включително автоматична трансмисия, функцията Активно задвижване, отопление и климатроник, за да сведе до минимум разхода на гориво и CO2 емисиите. ECO данните предоставят на водача съответната информация на сензорния екран за по-икономично шофиране.

  • ДВИГАТЕЛИ INGENIUM

    Свръхмодерният 4-цилиндров дизелов двигател Ingenium на Land Rover предоставя впечатляваща динамика и финес. Олекотеният, изцяло алуминиев 2,0-литров двигател има 16-клапанна цилиндрова глава с два разпределителни вала (DOHC) с променлива синхронизация от изпускателната страна и двойни балансиращи валове за по-фина работа на двигателя.

КОМФОРТ И УДОБСТВО

Отвори всички
Затвори всички
  • ЕЛЕКТРОННО ВЪЗДУШНО ОКАЧВАНЕ (EAS)
    Въздушно окачване на четирите колела оптимизира изместването на автомобила и пътния просвет, което оптимизира комфорта, поведението и проходимостта. При спрял автомобил въздушното окачване увеличава максимално функционалността на автомобила, като увеличава или намалява височината на автомобила, за да подобри влизането и излизането на пътниците. Това е полезно и за по-лесното товарене на багаж или подобни предмети в автомобила.
  • УДЪЛЖЕН РЕЖИМ

    Ако автомобилът отчете, че дъното му е твърде близо до пътната настилка, временно се осигурява допълнителен пътен просвет за системата на въздушното окачване. Удълженият режим се активира автоматично, за да повдигне въздушното окачване и да предостави по-голям пътен просвет. Удълженият режим е винаги достъпен, не е нужно да бъде избиран. Предлага се само с електронно въздушно окачване (EAS).

  • ЗАДНА ВРАТА, КОНТРОЛИРАНА С ЖЕСТОВЕ

    Задната врата, контролирана с жестове, дава възможност на водача да я отвори от бордюра, без да е нужно да докосва автомобила или дистанционното. Ако ключът бъде разпознат, задната врата може да се управлява с едно движение с крак под бронята на автомобила чрез сензори, разположени от двете страни на задната врата.

  • HEAD-UP ДИСПЛЕЙ

    Тази опция извежда ключови данни за автомобила като скорост, позиция на скоростния лост и навигационни инструкции на предното стъкло, без да се налага водачът да сваля поглед от пътя. Тази система е въведена за първи път в света и използва холографски техники за максимално наситени цветове, яркост и контраст. Водачът може да включва и изключва функцията.

Системи в помощ на водача

Отвори всички
Затвори всички
  • РАЗПОЗНАВАНЕ НА ПЪТНИТЕ ЗНАЦИ
    Функцията Разпознаване на пътните знаци предоставя на водача пълна информация чрез извеждане на пътните знаци на инструменталния клъстер, където могат да се видят лесно, и като част от Head-up дисплея, ако автомобилът е оборудван с такъв. Системата засича знаци за ограничение на скоростта (включително променливи ограничителни знаци, разположени високо над пътя) и пътни знаци с допълнителна информация, като такива за по-ниски скорости за мокри пътища.
  • АДАПТИВЕН АВТОПИЛОТ СЪС СИСТЕМА QUEUE ASSIST

    Адаптивният автопилот използва радарна технология, за да настрои автоматично скоростта ви, така че да спазвате безопасна дистанция до автомобила пред вас. Ако въпросният автомобил забави ход, вашият Land Rover намалява скоростта си, за да поддържа безопасна дистанция. Автомобилът ви ще се върне към предварително зададената скорост веднага щом пътят пред вас се разчисти. Ако автомобилът отпред спре напълно, функцията Queue Assist ще осъществи плавно спиране на вашия автомобил. След като трафикът отново потегли, натиснете педала на газта и автомобилът ви отново ще последва този пред вас.

  • ИНТЕЛИГЕНТЕН ОГРАНИЧИТЕЛ НА СКОРОСТТА

    Когато бъде активиран, Интелигентният ограничител на скоростта използва функцията Разпознаване на пътните знаци, за да регулира скоростта на автомобила.

  • ПОМОЩ ПРИ ПАРКИРАНЕ НА ЗАДЕН ХОД

    Функцията Помощ при паркиране на заден ход прави маневрирането на заден ход в тесни пространства по-лесно и безопасно. Когато изберете задна предавка, сензорите в задната броня се активират автоматично. Докато паркирате, сензорният екран и звукови сигнали указват колко сте близо до дадено препятствие.

  • ПОМОЩ ПРИ ПАРКИРАНЕ НА ПРЕДЕН И ЗАДЕН ХОД

    Функцията Помощ при паркиране на преден и заден ход прави маневрирането още по-лесно и безопасно. Когато изберете задна предавка или я активирате ръчно, се включват сензори в предната и задната броня. Докато паркирате, сензорният екран и звукови сигнали указват колко сте близо до дадено препятствие.

  • ПОМОЩ ПРИ ПАРКИРАНЕ НА 360°

    Функцията Помощ при паркиране на 360° ви дава пълна увереност, когато маневрирате в тесни пространства. Сензори, разположени в различни части на автомобила, се включват автоматично, когато е избрана задната предавка, или може да се активират ръчно, като на сензорния екран се появява графика, показваща изглед отгоре към автомобила. Докато паркирате, сензорният екран и звукови сигнали указват колко сте близо до дадено препятствие.

  • АСИСТЕНТ ЗА ПАРКИРАНЕ (УСПОРЕДНО ПАРКИРАНЕ И ИЗЛИЗАНЕ ОТ ПАРКОМЯСТО)

    Асистентът за паркиране прави успоредното паркиране на тясно място по-лесно от всякога, като насочва автомобила ви към подходящото място. Вие трябва само да изберете правилната предавка и да контролирате скоростта на автомобила. Асистентът за паркиране може да ви помогне и да излезете от паркомясто, като премахва целия стрес от паркирането. Графики и съобщения ви насочват и при двата вида маневри.

  • АСИСТЕНТ ЗА ПАРКИРАНЕ (УСПОРЕДНО, ПЕРПЕНДИКУЛЯРНО ПАРКИРАНЕ И ИЗЛИЗАНЕ ОТ ПАРКОМЯСТО)

    Асистентът за паркиране прави успоредното и перпендикулярното паркиране по-лесно от всякога, като насочва автомобила ви към подходящо място. Вие трябва само да изберете правилната предавка и да контролирате скоростта на автомобила. Асистентът за паркиране може да ви помогне и да излезете от паркомясто, като премахва целия стрес от паркирането. Графики и съобщения ви насочват при маневрите.

  • ЗАСИЧАНЕ НА НАСРЕЩЕН ТРАФИК

    Особено полезна при излизане на заден ход от паркомясто, функцията Засичане на насрещен трафик ви предупреждава за автомобили, пешеходци или други опасности, приближаващи от която и да е страна на автомобила. Системата ще ви предупреди с визуален и звуков сигнал, така че да знаете какво има зад вас, дори при намалена видимост.

  • АСИСТЕНТ ЗА ПРИДЪРЖАНЕ В ЛЕНТАТА

    Функцията Асистент за придържане в лентата прави дългите пътувания по-безопасни. Тя засича неволно напускане на лентата и внимателно ви насочва обратно.

  • СЛЕДЕНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО НА ВОДАЧА

    Функцията Следене на състоянието на водача знае кога се чувствате сънливи или уморени и ви дава ранно предупреждение, че имате нужда от почивка.

  • СЛЕДЕНЕ НА МЪРТВАТА ТОЧКА НА ВИДИМОСТ

    Функцията Следене на мъртвата точка на видимост ви предупреждава за превозни средства в или бързо приближаващи мъртвата ви точка на видимост. Когато бъде засечен автомобил, малка предупредителна лампичка ще светне в съответното странично огледало. Ако включите мигач в посоката на препятствието, предупредителната лампичка ще започне да мига, за да подчертае потенциалната опасност.

  • АСИСТЕНТ ЗА СЛЕДЕНЕ НА МЪРТВАТА ТОЧКА

    Работейки съвместно с функцията Следене на мъртвата точка на видимост, Асистентът може да помогне за предотвратяването на сблъсъци. Ако автомобилът ви засече друго превозно средство в мъртвата ви точка на видимост, когато започнете да сменяте лентите, Асистентът за следене на мъртвата точка осигурява точно изчислен въртящ момент - насочвайки автомобила ви безопасно далеч от приближаващото превозно средство.

  • ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА НАПУСКАНЕ НА ЛЕНТАТА

    Функцията Предупреждение за напускане на лентата прави дългите пътувания по-безопасни. Тя засича неволно напускане на лентата и ви предупреждава с визуална индикация и лека вибрация на волана.

  • АВТОНОМНА АВАРИЙНА СПИРАЧКА

    В ситуация на аварийно спиране, автомобилът ви е винаги готов. Ако бъде засечен потенциален сблъсък, автомобилът ще даде предупредителен сигнал, което ви предоставя време да предприемете действия. Ако все още се очаква сблъсък и не сте предприели действия, системата Автономна аварийна спирачка задейства спирачките, за да смекчи евентуалния сблъсък.

  • АСИСТЕНТ ЗА АВТОМАТИЧНИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ

    С помощта на сензор, монтиран отпред на огледалото за обратно виждане, тази система автоматично превключва между дълги и къси светлини, когато е необходимо.

  • АВАРИЕН СПИРАЧЕН АСИСТЕНТ

    При бързо натискане на спирачките тази система увеличава максимално спирачното усилие за постигане на по-къс спирачен път. Тя спомага и за по-голям контрол върху волана в неочаквани ситуации.

ИНФОРМАЦИЯ И РАЗВЛЕЧЕНИЕ

Отвори всички
Затвори всички
  • INCONTROL
    InControl включва редица услуги и приложения, които ви свързват с автомобила и с външния свят безпроблемно и сигурно. Дори когато сте далеч от автомобила, InControl остава с вас, като се грижи преживяването ви с Land Rover да е по-приятно от всякога.
  • INCONTROL APPS

    Технологията InControl Apps на Land Rover позволява приложения за смартфон, оптимизирани за ползване в автомобил, да бъдат управлявани през сензорния екран на автомобила, включително Контакти, Календар и Музикален плейър. Можете също да изтегляте външни приложения, които предлагат широка гама от услуги. InControl Apps се свързва със смартфона ви чрез USB кабел в USB порта.

  • INCONTROL PROTECT

    Вашият смартфон действа като портал за връзка с вашия Land Rover чрез InControl Protect. Можете да проверявате нивото на гориво дистанционно, да откривате своя автомобил в претъпкан паркинг, да записвате пътуванията си и дори да проверявате дали не сте оставили отворено стъкло. Включена е и оптимизираната услуга Пътна помощ на Land Rover, която при малко вероятния случай на повреда може да предаде диагностична информация и данни за местоположението на автомобила на компанията, която ще го транспортира до сервиз. При по-сериозни инциденти SOS Emergency Call уведомява аварийните служби за вашето местонахождение.

  • INCONTROL SECURE

    InControl Secure използва проследяваща технология, за да ви предупреди за опит за кражба и сигнализира за местоположението на автомобила ви на съответните власти за навременно откриване и връщане на автомобила.

  • INCONTROL TOUCH

    InControl Touch е новата стандартна мултимедийна система, включваща 8-инчов сензорен екран с интуитивно сензорно управление и бутони с „плъзване“. Тя включва свръхмодерна навигационна система с 2D или 3D карти и гласови съобщения. Има безпроблемна телефонна свързаност, както и управление на климатроника, развлекателните функции и автомобила спрямо настроението ви. InControl Touch е центърът на много функции за активна безопасност и допълнителни опционални екстри.

  • INCONTROL TOUCH PRO

    InControl Touch Pro е най-модерната мултимедийна система, предлагана някога от Land Rover. Откликващият мултисензорен екран поддържа плъзгащи и прибиращи движения с пръсти и осигурява най-богатото ни аудиовизуално забавление досега. За още по-обогатено преживяване има и начален екран с възможност за цялостна персонализация, както и естествени гласови команди, като например „други подобни“ за избор на песни. 10 GB от статичното дисково устройство (SSD) са запазени за съхранение на медийни файлове, както и за извеждане на кориците на албумите в Gracenote.

  • ЦИФРОВА АУДИОСИСТЕМА СЪС СЪРАУНД ЗВУК MERIDIAN

    Land Rover сключи партньорство с Meridian, световен лидер в модерните аудио технологии и дигиталната обработка на звука, за разработка на усъвършенствани аудиосистеми за Discovery Sport. Опционалната цифрова аудиосистема със съраунд звук Meridian с мощност 825 W, 16 високоговорителя и двуканален субуфер предлага кристално ясни високи тонове и наситени, плътни баси в цялото купе. Чувате музиката си точно както искате.