ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА CONNECT PRO

МОЛЯ, ИЗБЕРЕТЕ КАТЕГОРИЯ ПО-ДОЛУ.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА CONNECT PRO

Налична само с Touch Pro, услугата Connect Pro включва Wi-Fi Hotspot, Remote Premium, InControl Apps и Pro Services и е създадена да усъвършенства изживяването Ви във и извън Вашия автомобил, като позволява на всички в автомобила да се наслаждават на пътуването и едновременно да останат свързани със света.

ОБЩИ

ОТВОРИ ВСИЧКИ
Как мога да променя коя информация да се извежда на многофункционалния панел?
Защо се изисква да посоча моята дата на раждане като част от процеса на регистрация на акаунт в навигационната система?
Може ли да се използва уеб браузърът, докато автомобилът е в движение?
Приближение с пръсти е налично по време на навигация, но изглежда не функционира в браузъра?
Как мога да вляза в уебсайта на Route Planner?
Защо понякога получавам съобщения, че автомобилът е в движение и губя достъп до функции, когато съм спрял встрани от натоварен път?

НАВИГАЦИЯ

ОТВОРИ ВСИЧКИ
Каква е разликата между профил и акаунт в навигационната система?
Как създавам акаунт в навигационната система?
КАК СПОДЕЛЯМ МОЕТО ПРЕДПОЛАГАЕМО ВРЕМЕ НА ПРИСТИГАНЕ (ETA)?
Как се актуализира базата данни на пътната камера?
МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ СПИСЪКА С КОНТАКТИ ОТ МОЯ СВЪРЗАН СМАРТФОН, ЗА ДА СПОДЕЛЯМ МОЕТО ПРЕДПОЛАГАЕМО ВРЕМЕ НА ПРИСТИГАНЕ (ETA)?
Трябва ли да въвеждам моя телефонен номер или имейл адрес, за да изпращам съобщения за ETA/място/локация?
Какво представлява Режим Пристигане?
След като съм паркирал моя автомобил, как мога да продължа пътуването от моя смартфон?

СВЪРЗАНОСТ

ОТВОРИ ВСИЧКИ
Какво представлява Connect Pro?
Кои функции изискват валиден абонамент?
За какъв срок е валиден моят абонамент?
Как мога да открия периода, който ми остава до изтичане на текущия ми абонамент?
Ще мога ли да подновя абонамента си?
Кои функции и услуги са включени с Connect Pro?
Необходима ли ми е SIM карта, за да свържа моя автомобил с интернет?
Какви са предимствата на връзката за пренос на данни на автомобила пред тази на смартфона?
Защо има забавяне между запалването на двигателя и свързването на системата с интернет?
Кои функции изискват интернет свързаност?
Каква е разликата между точка за достъп и Wi-Fi в менюто с настройки за свързаност?
Има ли настройки, които да ми помогнат да управлявам роуминга на данни, когато шофирам извън моята държава?
Иконката 3G се извежда в горния ъгъл на сензорния екран. тогава защо някои свързани функции са неналични?
Какъв месечен бюджет за данни трябва да заделя?
Мога ли да следя или да огранича ползването на данни?

Когато разпространяваме InControl, някои от описаните характеристики може да са опционални или да зависят от пазара или от силовия агрегат. Моля, консултирайте се с уебсайта на Land Rover за вашата държава или с вашия местен търговец на Land Rover относно наличието и пълните условия във вашата държава. Някои функции изискват съответна SIM карта с подходящ договор за ползване на данни, който ще изисква допълнителен абонамент след първоначалния срок, указан от Вашия търговец. Мобилната свързаност не може да бъде гарантирана на всички места.

ПОДДРЪЖКА ЗА LAND ROVER INCONTROL

ЗА INCONTROL

ЗА INCONTROL

InControl включва редица услуги и приложения, които Ви свързват с Вашия автомобил и с външния свят безпроблемно и сигурно.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Ние с радост ще отговорим на всички Ваши въпроси или ще Ви разкажем повече за InControl
ОБЩИ УСЛОВИЯ

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Когато се регистрирате за Protect или започнете да използвате Touch Pro или InControl Apps, от Вас ще се изиска да приемете нашите общи условия и политики. За повече информация те могат да бъдат открити по-долу: