SOS EMERGENCY CALL

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
  • Какво представлява Protect?

    Protect cе състои от следните свързани функции: SOS Emergency Call: Функцията SOS Emergency Call се активира автоматично, ако въздушните възглавници се разгънат или ако е засечено преобръщане на автомобила. В случай на такива инциденти ще се извърши автоматично обаждане от автомобила до центъра за спешна помощ, който ще изпрати съответните служби. Функцията SOS Emergency Call се активира ръчно, ако пътник в автомобила натисне бутона SOS Emergency Call, разположен отдясно на конзолата над главата. Optimised Land Rover Assistance: В малко вероятния случай на повреда натискането на бутона Optimised Land Rover Assistance в автомобила ще използва позициониране от сателит, за да локализира автоматично автомобила и да изпрати информация за изправността му за минимизиране на закъснението. Функцията Optimised Land Rover Assistance Call може да бъде активирана и от приложението за смартфон Remote или да се извърши обаждане до Land Rover Assistance от стационарен телефон. (Само обаждания, извършени чрез натискане на бутона Optimised Land Rover Assistance, ще предоставят GPS местоположението на автомобила.) Приложение за смартфон Remote: Позволява Ви да се подготвите за пътуване чрез дистанционна проверка на нивото на гориво и пробега. Можете да откриете Вашия автомобил в претъпкан паркинг и да се уверите, че сте заключили автомобила и сте затворили стъклата. Можете също така да изтегляте пътуванията си, за да си помогнете при възстановяване на разходите за бизнес пътувания.

  • Как извършвам SOS Emergency Call?

    В извънредна ситуация, когато имате нужда от спешна помощ, натиснете и освободете капачето на бутона, разположен отдясно на конзолата над главата. Натиснете бутона за 2 секунди, за да инициирате спешно обаждане (щом бъде натиснат, бутонът ще замига в жълто). Обаждането е прието, когато се чуе гласът на член на екипа за спешна помощ. Местоположението на Вашия автомобил ще бъде изпратено автоматично на екипа за спешна помощ, който ще изпрати спешна помощ до Вашето местоположение. След приключване на обаждането бутонът ще светне обратно в червено. Натиснете обратно капачето на бутона след употреба. ВАЖНО: Ако бъде засечена катастрофа или въздушните възглавници на автомобила се разгърнат, функцията SOS Emergency Call ще бъде задействана автоматично.

  • Каква е разликата между ръчно и автоматично активиране на SOS Emergency Call?

    Функцията SOS Emergency Call се активира автоматично, ако въздушните възглавници се разгънат или ако е засечено преобръщане на автомобила. В случай на такива инциденти ще се извърши автоматично обаждане от автомобила и GPS местоположението му ще бъде изпратено на службите за спешна помощ. Функцията SOS Emergency Call се активира ръчно, ако пътник в автомобила натисне бутона SOS Emergency Call на конзолата над главата.

  • Телефона на водача ли използва SOS Emergency Call, за да се свърже?

    Не. SOS Emergency Call използва отделна система със специална SIM карта, вградена в автомобила.

  • Къде мога да използвам SOS Emergency Call?

    Услугата SOS Emergency Call ще бъде налична в държавата, в която сте се абонирали за услугите на InControl, както и в държавите, в които се поддържа телефон за спешна помощ 112. Обърнете внимание, че в държавите, които използват номер 112, се поддържат само гласови обаждания и информация за местоположението няма да бъде изпратена на службите за спешна помощ.

  • Какво се случва, ако автомобилът участва в катастрофа и няма телефонен сигнал?

    Автомобилът ще направи многократни опити да осъществи обаждане. Ако няма мобилен телефонен сигнал, не може да бъде извършено обаждане и тогава бутонът ще спре да мига в жълто и ще светне обратно в червено.

  • Какво се случва, ако случайно натисна бутона SOS Emergency Call?

    Ако случайно натиснете бутона SOS Emergency Call, ще бъде инициирано обаждане. След като обаждането бъде прието от службата за спешна помощ, трябва да информирате представителя, че сте натиснали бутона за спешно обаждане случайно. В противен случай може да си навлечете излишни финансови разходи.

OPTIMISED ASSISTANCE

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
  • Как извършвам Optimised Land Rover Assistance Call?

    В случай на повреда, натиснете и освободете капачето на бутона, разположен отляво на конзолата над главата. Натиснете бутона за 2 секунди, за да инициирате безплатно обаждане до Land Rover Assistance (щом бъде натиснат, бутонът ще замига в жълто). Обаждането е прието, когато се чуе гласът на член на екипа на Land Rover Assistance. Местоположението на Вашия автомобил ще бъде изпратено автоматично на екипа на Land Rover Assistance, който ще се опита да реши проблема Ви и, ако е необходимо, да изпрати пътна помощ до местоположението на автомобила. Натиснете обратно капачето на бутона след употреба.

  • Телефона на водача ли използва Optimised Land Rover Assistance Call, за да се свърже?

    Не. Optimised Land Rover Assistance Call използва отделна система със специална SIM карта, вградена в автомобила.

  • Къде мога да използвам Optimised Land Rover Assistance Call?

    Можете да използвате услугата Optimised Land Rover Assistance във всички държави, покрити от полицата Land Rover Assistance. Ако използвате Land Rover Assistance, когато пътувате в друга държава, покрита от Вашата полица, Вие ще бъдете свързани със службите за пътна помощ във Вашата държава, които след това ще организират пътна помощ до точното Ви местоположение.

  • Какво се случва, ако бутонът Optimised Land Rover Assistance бъде натиснат случайно?

    Ако случайно натиснете бутона Optimised Land Rover Assistancе, ще бъде инициирано обаждане. След като обаждането бъде прието, трябва да информирате представителя, че сте натиснали бутона Optimised Land Rover Assistance случайно. В противен случай може да си навлечете излишни финансови разходи.

  • Ако абонаментът ми за Land Rover Assistance изтече преди моите услуги Protect, ще мога ли все още да осъществя обаждане Optimised Land Rover Assistance Call?

    Функцията Optimised Land Rover Assistance, включена в Protect Services, не осигурява сама по себе си покритие в случай на повреда, тя по-скоро усъвършенства услугата, предоставена от Вашия абонамент за Optimised Land Rover Assistance. Когато Вашият абонамент за Optimised Land Rover Assistance изтече, бутонът Optimised Land Rover Assistance Call, разположен в автомобила, ще продължи да Ви свързва с кол центъра на Optimised Land Rover Assistance, но от Вас може да се изисква заплащане за предоставената помощ.

REMOTE ESSENTIALS

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
  • Какво представлява функцията Пътувания?

    Функцията Пътувания Ви позволява да записвате, запазвате и експортирате информация за пътуванията. Дадено пътуване се регистрира, ако автомобилът е изминал над 0,6 мили (1 км) и след това двигателят е изключен. Маршрутът може да се види на карта и цялата информация за разстоянието, икономията на гориво, продължителността на пътуването и средната скорост може да бъде извлечена. Информацията за съответното пътуване може да бъде разглеждана, изтривана или експортирана в Excel с цел оптимизиране на разходите. Функционалността Пътувания е налична в приложението за смартфон Remote и през уебсайта My Land Rover InControl. Когато създавате Вашия акаунт в InControl, ще Ви бъде поискано да изберете Вашите предпочитания за пътувания. Можете да изключите изцяло функцията Пътувания. ВАЖНО: Ако решите да активирате функцията Пътувания, ще можете да изтривате някои или всички пътувания от приложението за смартфон Remote или от уебсайта My Land Rover InControl.

  • Как активирам или дезактивирам функцията Пътувания?

    Функционалността Пътувания може да се активира или дезактивира от приложението за смартфон Remote и от уебсайта My Land Rover InControl. За да видите или промените статуса на функционалността, отидете на „Настройки на автомобила“ в приложението за смартфон Remote или на уебсайта My Land Rover InControl. Поставете ключа на функцията Пътувания в позиция „ON“ (Вкл.), ако искате да активирате функцията, или в позиция „OFF“ (Изкл.), ако искате да я дезактивирате. След това ще трябва да въведете Вашия PIN код и да запазите промяната.

  • Може ли моето местоположение да бъде проследявано в реално време?

    Автомобилите не могат да бъдат активно проследявани, освен ако не бъдат активирани SOS Emergency Сall или Optimised Land Rover Assistance Сall. В този случай местоположението на автомобила ще бъде изпратено автоматично на службите за спешна и пътна помощ. В допълнение, ако имате Secure Tracker и сте потвърдили, че Вашият автомобил е откраднат, неговото местоположение ще бъде активно проследено.

  • Къде мога да изтегля приложението за смартфон Remote?

    Можете да изтеглите приложението за смартфон Remote, като потърсите Land Rover InControl Remote в Google Play или Apple App Store. Има също наличен Демо режим, който да Ви помогне да разгледате ключовата функционалност на приложението без необходимостта от реален автомобил.

  • Кои мобилни устройства ще поддържат приложението за смартфон Remote?

    Приложението за смартфон InControl Remote работи с устройства с Android с версия на операционната система Android v4.1 или по-нова (например Samsung Galaxy S4 и HTC ONE M8) и устройства на Apple с версия на операционната система Apple iOS 6.0 или по-нова (iPhone 4S и по-нови).

  • Ще ми бъдат ли начислени допълнителни разходи за използване на услугите на InControl?

    След като се абонирате, ще Ви бъдат начислени само разходи за използване на данни и за телефонни разговори, извършвани от приложението за смартфон Remote съгласно Вашия договор с Вашия мобилен оператор.

  • Мога ли да имам един акаунт и да изтегля приложението за смартфон Remote на два смартфона?

    Да. Можете да изтеглите приложението на повече от един смартфон. Но потребителското име и парола за Вашия акаунт в InControl Remote ще бъдат едни и същи за двете устройства.

  • Кои са основните функции на приложението за смартфон Remote?

    Приложението за смартфон Remote Ви позволява достъп до важна информация за автомобила като ниво на горивото, както и до предупредителни съобщения на арматурното табло, когато станат активни (например нива на течностите и налягането в гумите). Ако сте се абонирали за Remote Premium, приложението Ви позволява също да си взаимодействате с Вашия автомобил дистанционно.

APPLE WATCH

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
ВРЪЩАНЕ КЪМ ПОДДРЪЖКА ЗА INCONTROL
Когато разпространяваме InControl, някои от описаните характеристики може да са опционални или да зависят от пазара или от силовия агрегат. Моля, консултирайте се с уебсайта на Land Rover за Вашата държава или с Вашия местен търговец на Land Rover относно наличието и пълните условия във Вашата държава. Някои функции изискват съответна SIM карта с подходящ договор за ползване на данни, който ще изисква допълнителен абонамент след първоначалния срок, указан от Вашия търговец. Мобилната свързаност не може да бъде гарантирана на всички места.

  • ABOUT INCONTROL
    ЗА INCONTROL

    InControl включва редица услуги и приложения, които Ви свързват с автомобила и с външния свят безпроблемно и сигурно.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • CONTACT US
    СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

    Ние с радост ще отговорим на всички Ваши въпроси или ще Ви разкажем повече за InControl

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
    ВИЖТЕ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
  • TERMS AND CONDITIONS
    ОБЩИ УСЛОВИЯ

    Когато се регистрирате за Protect или започнете да използвате Touch Pro или InControl Apps, от Вас ще се изиска да приемете нашите общи условия и политики. За повече информация те могат да бъдат открити по-долу:

    ВИЖТЕ ОБЩИ УСЛОВИЯ