Налична само с Touch Pro, услугата Connect Pro включва Wi-Fi Hotspot, Remote Premium, InControl Apps и Pro Services и е създадена да усъвършенства изживяването Ви във и извън Вашия автомобил, като позволява на всички в автомобила да се наслаждават на пътуването и едновременно да останат свързани със света.

ОБЩИ

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички

НАВИГАЦИЯ

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
  • Каква е разликата между профил и акаунт в навигационната система?

    Профил в навигационната система позволява на различни водачи да запазват своите лични настройки и дестинации в навигационната система. Когато изберете Вашия профил, навигационната система мигновено ще превключи на Вашите настройки и дестинации.
    Акаунт в навигационната система Ви позволява да разширите още повече свързаните възможности на навигационната система чрез активиране на:
    1. Синхронизация на места/дестинации между автомобилната навигационна система, приложението за смартфон Route Planner и уебсайта на Route Planner.
    2. Навигация от врата до врата чрез използване на приложението за смартфон Route Planner за търсене на интересни места и задаването им след това като дестинации.
    3. Споделяне на предполагаемо време на пристигане (ETA) чрез SMS или имейл.
    4. Споделяне на места и Вашето текущо местоположение с приятели.

  • Как създавам акаунт в навигационната система?

    Запалете двигателя и се уверете, че Touch Pro е свързана с интернет - или чрез Wi-Fi, или чрез SIM карта за пренос на мобилни данни. Влезте в менюто на навигационната система и кликнете върху „Здравей, [име на профила]“. За да създадете нов профил, кликнете върху Добавяне на профил в долната част на сензорния екран. Ако е зададен повече от един профил, изберете профила, който искате да асоциирате с акаунта в навигационната система. След това докоснете иконката Редактиране отстрани на името на профила в горната част на сензорния екран. От този екран можете да асоциирате домашен адрес към акаунта, да променяте настройките за синхронизация и да добавяте контакти за споделяне на информация за ETA, места и местоположение. Докоснете Акаунт в навигационната система, след това натиснете Регистрация и следвайте инструкциите стъпка по стъпка. Моля, обърнете внимание, че ако бъдете прекъснати или изгубите връзката за пренос на данни по време на този процес, ще трябва да въведете отново цялата необходима информация. След като се регистрирате, можете да изберете да влизате автоматично всеки път, когато използвате автомобила.

  • КАК СПОДЕЛЯМ МОЕТО ПРЕДПОЛАГАЕМО ВРЕМЕ НА ПРИСТИГАНЕ (ETA)?

    След като автомобилът Ви се свърже с интернет и Вие влезете в своя Акаунт в навигационната система, натиснете полето в долната част на сензорния екран, където е изведена информацията за ETA. Изберете с кои получатели бихте желали да споделяте Вашето ETA чрез SMS (в зависимост от наличността на съответния пазар), текст или имейл и изберете дали бихте желали да изпращате актуализации на всеки 5, 10 или 20 минути. Контактите Ви могат да се запазват от настройките на навигационната система или от този екран. Системата ще запази всички нови контакти автоматично, което ще ускори още повече споделянето на Вашето ETA следващия път, когато влезете.

  • Как се актуализира базата данни на пътната камера?

    Базата данни на пътната камера се актуализира при актуализация на базата данни на картите. Ние включваме местата, където има пътни камери, за да подчертаем известни участъци със завишен риск от ПТП. Намерението ни е да поддържаме безопасността на нашите клиенти, техните пътници и останалите участници в движението. Въпреки че са положени всички усилия за предоставяне на точна информация, отговорността за спазването на правилата за движение по пътищата е изцяло на водача.

  • МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ СПИСЪКА С КОНТАКТИ ОТ МОЯ СВЪРЗАН СМАРТФОН, ЗА ДА СПОДЕЛЯМ МОЕТО ПРЕДПОЛАГАЕМО ВРЕМЕ НА ПРИСТИГАНЕ (ETA)?

    Нашата цел е да направим споделянето на Вашето ETA възможно най-лесно и разбрахме, че взаимодействието с Вашите телефонни контакти създава допълнителни стъпки и критерии за търсене. Тъй като тази функция по принцип ще се използва от малка група хора редовно, заключихме, че предварителното програмиране на ограничен набор от имейли и/или телефонни номера би направила тази функция доста по-проста за използване.

  • Трябва ли да въвеждам моя телефонен номер или имейл адрес, за да изпращам съобщения за ETA/място/локация?

    Не. Трябва само да сте влезли във Вашия акаунт в навигационната система и да имате активна връзка за пренос на данни. Съобщението ще бъде от Land Rover, но ще включва потребителското име на Вашия акаунт като изпращач на информацията - заедно с данни за Вашата дестинация и ETA/място/локация.

  • Какво представлява Режим Пристигане?

    Когато сте на разстояние от 300 м от Вашата дестинация, голямо изскачащо съобщение Режим Пристигане ще Ви напомни адреса. Ако са налични, ще се изведат изображения на изгледи от улицата. Ако подминете Вашата дестинация с повече от 600 м, упътващи инструкции ще Ви помогнат да се върнете на правилното място. Тази функция улеснява откриването на паркомясто в близост, без да губи контекста на Вашата дестинация. Голям бутон Паркиране също ще се изведе, ако в близост до Вас има паркинги. Докоснете паркинг, за да го добавите като междинна точка към Вашия маршрут. Свързаните автомобили могат също да извеждат статус на паркинга (ако е наличен), указващ дали паркингът е пълен, полу-пълен и т.н. Дори когато маршрутът е актуализиран с информация за паркинги, първоначалната дестинация, която сте избрали, се подава на приложението за смартфон Route Planner, позволявайки упътвания (ако се поддържа) за достигане на крайната дестинация пеша или с градския транспорт.

  • След като съм паркирал моя автомобил, как мога да продължа пътуването от моя смартфон?

    Отворете приложението Route Planner на Вашия смартфон с Apple или Android. Когато сте на над 30 метра от дестинацията, която сте задали първоначално - и не сте отменили упътванията, преди да излезете от автомобила - дестинацията ще се синхронизира с Вашия смартфон чрез облака. В зависимост от Вашите настройки на маршрута, приложението ще Ви упътва за достигане на Вашата дестинация пеша или с градския транспорт. Понякога може да отнеме до 30 секунди на съпътстващото приложение да презареди и синхронизира дестинациите и местоположението на Вашия автомобил от облака. Моля, не затваряйте и не стартирайте отново приложението през това време - това може да предизвика повторна синхронизация на Вашата дестинация и местоположението на Вашия автомобил. Моля, обърнете внимание, че ако сте на място със слабо покритие на мрежата, Вашата дестинация може да не се синхронизира с приложението Route Planner.

СВЪРЗАНОСТ

ОТВАРЯНЕ НА ВСИЧКИ
Затваряне на всички
  • Какво представлява Connect Pro?

    Connect Pro позволява редица допълнителни функции, услуги и приложения (моля, обърнете внимание, че някои функции изискват SIM карта за пренос на данни и валиден абонамент). Тя добавя още опции за свързаност, позволявайки на устройства с HDMI или MHL интерфейси да бъдат използвани с Touch Pro. Изчерпателното ръководство, предоставено с Вашия Land Rover, ще Ви помогне да настройвате Connect Pro и да се възползвате максимално от нейните функции.

  • Кои функции изискват валиден абонамент?

    Remote Premium
    Land Rover Optimised Assistance
    Land Rover Emergency Call
    Информация за трафика в реално време
    Онлайн търсене
    Цени на горивата (ако се поддържа)
    Наличност на паркинги (ако се поддържа)
    Места с пътни камери (ако се поддържа)
    Live Apps (ако се поддържа)

  • За какъв срок е валиден моят абонамент?

    Първоначалният срок на абонамента обикновено съвпада с гаранционния срок на автомобила, но може да варира в зависимост от пазара. Свържете се с Вашия търговец за повече детайли.

  • Как мога да открия периода, който ми остава до изтичане на текущия ми абонамент?

    Отидете на Настройки > Всички настройки > Настройки на навигационната система > Лиценз за свързани услуги. Там са показани срокът на абонамента и всички налични функции. Те могат да варират в зависимост от мястото, от което сте купили автомобила.

  • Ще мога ли да подновя абонамента си?

    Да. Моля, свържете се с Вашия търговец за повече информация.

  • Кои функции и услуги са включени с Connect Pro?

    Налични са следните приложения: Remote Premium: предоставящо дистанционно управление на Вашия автомобил - например, за да зададете предварително подходяща температура в купето, да заключите вратите или да използвате функцията Светлинна и звукова индикация. Route Planner: позволяващо места и дестинации да бъдат изпращани до
    автомобила, както и предлагащо упътващи инструкции. Други функции на Pro Services включват:
    Информация за трафика в реално време
    Споделяне на ETA, места и текущо местоположение
    Онлайн маршрут
    Синхронизация на дестинации до и от автомобила с приложението и уебсайта Route Planner
    Онлайн търсене
    Цени на горивата (ако се поддържа)
    Наличност на паркинги (ако се поддържа)
    Изображения на изгледи от улицата (ако се поддържа)
    Сателитни снимки
    Live Apps
    Wi-Fi Hotspot
    Уеб браузър

  • Необходима ли ми е SIM карта, за да свържа моя автомобил с интернет?

    Да. Необходима е Micro SIM карта с активирани мобилни данни за захранване на пакета Connect Pro. Пъхнете Вашата SIM карта в интерфейс панела в отделението за съхранение на централната конзола и се уверете, че сте активирали мобилните данни в менюто за настройки на свързаност. Изберете иконката Настройки на който и да е екран > Всички настройки > Функции > Свързаност > Активирани мобилни данни. Можете също да споделяте връзката за пренос на данни на Вашия смартфон, като активирате функцията на телефона Споделяне на интернет, Персонална точка за достъп или Тетъринг. Моля, проверете при Вашия доставчик на мобилна мрежа за потвърждение, че тази функция се поддържа от Вашия текущ тарифен план.

  • Какви са предимствата на връзката за пренос на данни на автомобила пред тази на смартфона?

    Силата на сигнала и връзката за пренос на данни на Вашия мобилен телефон може да бъде значително намалена от конструкцията на автомобила - металът намалява предаването на радиовълни. Когато е пъхната, SIM картата, намираща се в интерфейс панела на Вашия автомобил, се свързва с мобилната мрежа чрез значително по-голяма, специална външна автомобилна антена. Това спомага за поддържане на по-добра връзка за пренос на данни с мрежата.

  • Защо има забавяне между запалването на двигателя и свързването на системата с интернет?

    Когато отключите автомобила, Touch Pro инициира процес за свързване с мобилната мрежа. Това може да отнеме до 2 минути - подобно е на включването на Вашия мобилен телефон и свързването с неговата мрежа. След осъществяване на свързването в горния ъгъл на сензорния екран ще се появи иконка 3G. Touch Pro след това изтегля информация за трафика (ако е активирана тази функция) и синхронизира всички места и дестинации, които може да сте запазили чрез приложението Route Planner или уеб портала. Всички свързани услуги вече са налични.

  • Кои функции изискват интернет свързаност?

    Следните функции изискват активна интернет връзка:
    Информация за трафика в реално време
    Споделяне на ETA, места и текущо местоположение
    Онлайн маршрут
    Синхронизация на дестинации до и от автомобила с приложението и уебсайта Route Planner
    Онлайн търсене
    Цени на горивата (ако се поддържа)
    Наличност на паркинги (ако се поддържа)
    Изображения на изгледи от улицата (ако се поддържа)
    Сателитни снимки (ако се поддържа)
    Live Apps (ако се поддържа)
    Wi-Fi Hotspot
    Уеб браузър

  • Каква е разликата между точка за достъп и Wi-Fi в менюто с настройки за свързаност?

    Точката за достъп Ви позволява да свържете до 8 устройства, включително смартфони и таблети, към интернет връзката на Вашия автомобил. Wi-Fi Ви позволява да се свържете с Wi-Fi мрежа, например Вашата домашна мрежа. Тя също Ви позволява да се свържете към друго устройство като смартфон и да споделяте неговата връзка за пренос на данни.

  • Има ли настройки, които да ми помогнат да управлявам роуминга на данни, когато шофирам извън моята държава?

    Да. Отидете на Настройки > Всички настройки > Функции > Свързаност > Мобилни настройки. Можете също да активирате конкретни функции за управление на роуминга в менюто с настройки на навигационната система.

  • Иконката 3G се извежда в горния ъгъл на сензорния екран. тогава защо някои свързани функции са неналични?

    Понякога мрежите могат да са претоварени или сигналът да е твърде слаб, за да предостави достатъчно високо качество на връзката. Това може да доведе до временна загуба на данни.

  • Какъв месечен бюджет за данни трябва да заделя?

    Той може да варира значително въз основа на функциите, които използвате, честотата на ползване и продължителността на Вашите пътувания. Като много груб ориентир, типичното ползване на данни е от порядъка на 100-500 MB на месец. Тези функции използват най-голямото количество данни в следния ред:
    1. Wi-Fi Hotspot
    2. Сателитни снимки
    3. Изображения на изгледи от улицата*
    4. Информация за трафика в реално време
    5. Live Apps*
    Всички останали функции ползват много по-малко данни в приблизително същото количество. Допълнителни примери са посочени по-долу:

    ФУНКЦИЯ ПОЛЗВАНЕ НА ДАННИ
    На минута или на събитие На час
    Стрийминг на музика 500 KB/минута 30 MB/час
    1 една публикация в социална мрежа със снимка 500 KB
    Стрийминг на видео (стандартна резолюция) 4 MB/минута 240 MB
    Стрийминг на видео (HD резолюция) 15 MB/минута 900 MB
    1 имейл (без приложение) 35 KB
    1 имейл с приложение 300 KB
    1 час сърфиране в интернет 15 MB
    MB= мегабайт
    KB= килобайт
    *ако се поддържа
  • Мога ли да следя или да огранича ползването на данни?

    Да, можете да ограничите ползването на данни до определен брой мегабайти на месец, да следите количеството използвани данни и да дезактивирате роуминга. Отидете на Настройки > Всички настройки > Функции > Свързаност > Мобилни настройки.

ВРЪЩАНЕ КЪМ ПОДДРЪЖКА ЗА INCONTROL
Когато разпространяваме InControl, някои от описаните характеристики може да са опционални или да зависят от пазара или от силовия агрегат. Моля, консултирайте се с уебсайта на Land Rover за вашата държава или с вашия местен търговец на Land Rover относно наличието и пълните условия във вашата държава. Някои функции изискват съответна SIM карта с подходящ договор за ползване на данни, който ще изисква допълнителен абонамент след първоначалния срок, указан от Вашия търговец. Мобилната свързаност не може да бъде гарантирана на всички места.

  • ABOUT INCONTROL
    ЗА INCONTROL

    InControl включва редица услуги и приложения, които Ви свързват с Вашия автомобил и с външния свят безпроблемно и сигурно.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • CONTACT US
    СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

    Ние с радост ще отговорим на всички Ваши въпроси или ще Ви разкажем повече за InControl

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
    ВИЖТЕ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
  • TERMS AND CONDITIONS
    ОБЩИ УСЛОВИЯ

    Когато се регистрирате за Protect или започнете да използвате Touch Pro или InControl Apps, от Вас ще се изиска да приемете нашите общи условия и политики. За повече информация те могат да бъдат открити по-долу:

    ВИЖТЕ ОБЩИ УСЛОВИЯ